Nezavisna konferencija, Smart Public Sector, održala se ...
Zbog toga što je istraživanje ciljnog tržišta ključni dio proizvodnje konferencija kako bi saznali upravo ono što je publici potrebno od tog događaja, mi također pružamo samostalne istraživačke usluge i analizu tržišta. U prošlosti, naša direktorica Anja Profozić radila je na projektima za Academic Search International , pružajući usluge istraživanja za najviše pozicije u međunarodnom akademskom sektoru, kao i detaljnu analizu istraživanja za Sveučilište u Aucklandu - smjer Film, TV and Media Studies (4 year snapshot project).
Vrste istraživanja i analize koje možemo napraviti za Vas uključuju:
- Kvantitativno i kvalitativno istraživanje putem telefona, on-line i intervjua, upitnika, fokus grupe sa Vašim klijentima, B2B i B2C
- Razvoj proizvoda i ispitivanje ciljane publike
- Istraživanje tržišta, uključujući i istraživanje proizvoda, cijena, distribucije i promocije
- Istraživanje za internacionalizaciju, izvoz ili uvoz: Istraživanje novog tržišta i analiza konkurencije
- Istraživanje trenutnih zaposlenika, “mystery shopping” i međunarodno HR istraživanja
- Analiza podataka i interpretacija
- Izvješća rezultata istraživanja i preporuke
Istražite potencijal svog novog projekta s nama danas - samo ispunite kontakt obrazac, a mi ćemo Vam se javiti u roku od 24 sata.
Izvor slike: Blogging Dagger
Izvor "slider" slike: Chung Ho Leung